Sposoby prowadzenia sprzedaży online – pozycjonowanie Sky Shop

Sposoby prowadzenia sprzedaży online – pozycjonowanie Sky Shop

Sklepy internetowe cieszą się obecnie niesłabnącą popularnością, wyprzedzając tradycyjne rozwiązania prowadzenia biznesu. Stwarzają one wiele możliwości dla lokalnych, ale także międzynarodowych firm. Wiążą się jednak z wieloma wyzwaniami, a pierwszym z nich jest wybór odpowiedniej platformy sprzedażowej. Dziś dowiesz się, czym jest Sky-Shop oraz dla kogo jest to najlepsze rozwiązanie. Przybliżymy Ci także, jak wygląda pozycjonowanie Sky Shop pod kątem wyszukiwarek internetowych.  

Czym jest Sky-Shop?

Jest to płatne oprogramowanie umożliwiające prowadzenie sklepu internetowego, wykorzystujące model SaaS, które oferuje gotowy zestaw narzędzi do sprzedaży oraz pozycjonowania SEO. Korzystanie z tej platformy nie wymaga od nas specjalistycznej wiedzy, oferując również dostosowanie funkcji sprzedaży względem indywidualnych potrzeb.

Kto powinien skorzystać z tej platformy?

Z uwagi na ustalone oprogramowanie jest to platforma dedykowana przede wszystkim małym oraz średnim firmom, a także biznesom w modelu B2B (czego na przykład nie oferuje platforma SOTESHOP). Prosty panel administracyjny jest dobrym rozwiązaniem na początku prowadzenia działalności, jednak z czasem dostrzegamy pewnego ograniczenia. 

Zalety oraz wady

Aby przetestować platformę Sky-Shop, zaleca się wypróbowanie darmowej, 14-dniowej wersji próbnej. Do największych zalet tej platformy należy jej konkurencyjna cena abonencka, a także możliwość zakończenia umowy w dowolnym momencie. Dodatkową korzyścią jest mnogość szablonów, łatwa możliwość edycji płatności i dostawy, a także gotowa integracja z hurtowniami.

 

Do największych wad możemy zaliczyć brak dostępu do kodu źródłowego, co wynika z gotowego już oprogramowania. Ponadto ponadprogramowe usługi są dodatkowo płatne. Nie jest to również dobre rozwiązanie dla firm, które starają się o rozwój oraz poszerzanie asortymentu.

Pozycjonowanie Sky Shop – najważniejsze informacje

Każdy sklep internetowy powinien zostać odpowiednio zoptymalizowany, aby mógł znaleźć się na jak najwyższej pozycji rankingowej w organicznych wynikach wyszukiwania. Pozycjonowanie sklepu na Sky-Shop jest jednak kosztownym przedsięwzięciem – zwłaszcza jeśli zdecydujemy się na skorzystanie z profesjonalnej firmy SEO.

 

Platforma ta jest przyjazna dla administratorów i oferuje możliwość automatyzacji poszczególnych zadań. Mamy więc możliwość stworzenia przyjaznego adresu URL dla podstron i produktów. Zadbaj więc o odpowiedni dobór słów kluczowych, meta tagi, nagłówki, jakość publikowanych treści, pozyskiwanie linków zwrotnych, responsywność oraz mobilność strony. Analizuj rynek i dopasuj się do grupy docelowej, aby zwiększyć liczbę akcji podejmowanych na stronie.

 

Wybierając pozycjonowanie Sky Shop, musisz liczyć się z warunkami oprogramowania SaaS, a także pamiętać o zagrożeniu kanibalizacji słów kluczowych. Przed rozpoczęciem działań optymalizacyjnych zapoznaj się z warunkami oraz regulaminem platformy. Pamiętaj, że działania SEO są długotrwałym procesem o stabilnych fundamentach.