Pozycjonowanie w Częstochowie. Dla kogo skierowana jest platforma WooCommerce?

Pozycjonowanie w Częstochowie. Dla kogo skierowana jest platforma WooCommerce?

Czy wiesz, że ponad 250 tysięcy Polaków prowadzi sprzedaż online? Pandemia dodatkowo podkreśliła znaczenie świata wirtualnego, który pozwala na znacznie większe bezpieczeństwo oraz wygodę. Coraz częściej jednak sięgamy do lokalnych usług. Jeśli więc chcesz założyć witrynę e-commerce, warto dowiedzieć się jaką oraz jak w tym następstwie wygląda pozycjonowanie Czestochowa.

Czym jest WooCommerce?

W tym miejscu należy zacząć od WordPressa – jednego z najpopularniejszych systemów zarządzania treścią w sieci. Od 2011 roku platforma została wzbogacona o możliwość rozbudowania strony o działalność e-commerce. Jest to wtyczka umożliwiająca sprzedaż online. Z jej pomocą możemy wprowadzać i opisywać produkty, ustanawiać metody płatności i wysyłki, kontaktować się z klientami. 

Zalety i wady platformy pod kątem SEO

Pozycjonowanie Czestochowa pod kątem WooCommerce wiąże się z możliwościami platformy, która jest w pełni darmowa dla administratorów. Największą zaletą jest mnogość wtyczek wspomagających funkcjonalność sklepu. Całość jest łatwa w obsłudze z uwagi na open source, co umożliwia dowolne modyfikacje w kodzie źródłowym. Niestety nie jest ona wolna od wad – należy pamiętać, że jako wtyczka nie posiada takich możliwości jak platformy abonamentowe i liczyć się z jej ograniczeniami. 

Dla kogo jest to dobre rozwiązanie?

Wykorzystanie darmowej wtyczki jest niezwykle kuszące, jednak nie sprawdzi się dla każdego. WooCommerce to rozwiązaniem, które jest efektywnie w przypadku małych i średnich firm o ograniczonym asortymencie. Jeśli więc dbasz o swoją niezależność, jest to dobre rozwiązanie dla Ciebie.

Dlaczego Twój sklep internetowy potrzebuje SEO?

  • Dzięki optymalizacji poprawiasz widoczność sklepu w sieci.
  • Ponad 70% Polaków dokonuje zakupów online, a ich liczba wciąż rośnie.
  • Szacuje się, że do 2040 roku 95% zakupów będzie wykonywana przez internet.
  • Jesteś dostępny 24/7 przez 365 dni w roku.
  • Możesz lepiej zaprezentować swoją ofertę.

 

Optymalizacja to jedno, ale stanowi jedynie element procesu. SEO to również pozycjonowanie off-site, jednak bez fundamentów nie będzie mieć ono sensu. WooCommerce udostępnia wiele narzędzi i wtyczek wspomagających obie te strategie. Pamiętaj, że musisz z jednej strony być SEO-friendly, z drugiej user-friendly.

Myśl jak klient

Pozycjonowanie Czestochowa dla WooCommerce jest dobrym rozwiązaniem dla początkujących, ponieważ nie wymaga specjalistycznej wiedzy programistycznej i informatycznej. Całość wtyczki jest wygodna i intuicyjna, a działając lokalnie doskonale wiesz, czego potrzebują mieszkańcy miasta. Wykorzystaj ten potencjał!